membandingkan 2 website bag 1

selamat malam para kerabat istana, jumpa lagi nih. dalam pstingan malam ini saya akan mencoba untuk membandingkan 2 buah web. websie pertama adalah http://ps-agrie.gunadarma.ac.id/ dan website kedua adalah http://ps-kompmat.gunadarma.ac.id/. kedua website tersebut akan kita bandingkan peringkat rankignya di sebuah website penyedia ranking internet seluruh dunia. website perigkat tersebut adalah http://www.statmyweb.com/. website ini adalah satu di antara puluhan website penyedia ranking untuk sebuah halaman web kita.

Statmyweb menyediakan statistik rinci dan akurat dari situs di seluruh web yang ada di dunia. Ini memungkinkan kita untuk mengetahui setiap informasi dari sebuah situs web.Stat My Web menyediakan statistik secara rinci dan melakukan peringkat web. selain itu website ini juga menunjukkan alexa traffic rankings, geo tracking, domain name analysis, keywords ranking, indexed pages and links analysis.

untuk yang pertama kita akan melihat ranking dari http://ps-agrie.gunadarma.ac.id/.

                                                     Home

website ini adalah salah satu web dari universitas gunadarma yang berisi tentang pesat studi ekonomi pertanian. dan kita dapatkan data - data dari website tersebut adalah sebagai berikut:

Site Ps-agrie.gunadarma.ac.id is Down Refresh


Ps-agrie.gunadarma.ac.id domain is ranked #32,943 on the world wide web by Alexa. The lower the Alexa rank, the more popular the website is considered to be. Ps-agrie.gunadarma.ac.id has an estimated earning potential of $ 768 USD per day from advertising revenue, giving it a value upwards of $ 1,122,400 USD. We have found the average page load time to be 0 seconds. This website has a Google PageRank of 0 (out of 10), and has a reach of 19,661 average unique visitors per day, with about 127,795 daily average page views.This website is not listed in either DMOZ or Yahoo directory. The primary IP address is www.ps-agrie.gunadarma.ac.id. We give this website a SEO score of 23.6%. This information was last updated on Apr 06 2013.
 

Overview of Ps-agrie.gunadarma.ac.id

Site Title: Ps-agrie.gunadarma.ac.id
Alexa Rank: # 32,943
Favicon:
Pagerank: PR0
Load Time: 0 Seconds
Daily Visitors: 19,661
Daily Pageviews: 127,795
Seo Score: 23.6%
Daily Revenue: $ 768 USD
Website Worth: $ 1,122,400 USD
Primary Country: Indonesia (Alexa Rank #424 in Indonesia)
IP Address: www.ps-agrie.gunadarma.ac.id
Description:

Website's Inpage Analysis

H1 Tags: 0 H2 Tags: 0
H3 Tags: 0 H4 Tags: 0
H5 Tags: 0 H6 Tags: 0
Iframe: 0 Flash: 0
Language: Missing Doctype: No
Total Images: 0 Text/Html Ratio: 37.1 %
Digg Results:
Google Analytics: No
Microformats: No Www Resolve: Not Directed

Alexa Traffic Analysis

Ps-agrie.gunadarma.ac.id is ranked #32,943 in the world, a low rank means that this website is very popular. Its majority users come from Indonesia and is ranked #424 in Indonesia. It has 19,661 visitors per day, and has 127,795 pageviews per day.

.

Country Traffic Subdomains Visitors Top 10 Keywords
 No. Country % Traffic Daily Visitors
   1. Indonesia 95.0% 18,678
   2. India 1.1% 216
   3. United States 0.5% 98
   4. Others 3.3% 649


nah, kira - kira seperti itulah informasi yang akan kita peroleh dari http://ps-agrie.gunadarma.ac.id/ , untuk lebih jelasnya silahkan langsug aja masuk ke http://www.statmyweb.com/site/ps-agrie.gunadarma.ac.id.
dari data di atas kita bisa lihat bahwa website ini sekarang tidak aktif (Down).selajutnya kita akan lihat website yang kedua yakni http://ps-kompmat.gunadarma.ac.id/, bagaimana data dari website tersebut??  silahkan masuk

 




0 Comment "membandingkan 2 website bag 1"

Post a Comment